Астрономи знайшли ранні гігантські галактики

Оглядовий телескоп VISTA ESO вже вистежив «орду» раніше прихованих масивних галактик, котрі існували, коли Всесвіт був дуже молодим.

З виявленням та вивченням більшості цих галактик, астрономи вперше змогли з'ясували, коли саме з'явилися такі велетні, розповіли в Європейській Південній обсерваторії.

Простий підрахунок кількості галактик на ділянці неба дає астрономам можливість випробувати теорії формування та еволюції галактик. Тим не менш, таке просте завдання стає дедалі важчим, коли астрономи намагаються підрахувати більш віддалені та більш слабкі галактики.

Команда астрономів наразі виявила багато далеких галактик, котрі раніше були поза увагою. Дослідники використовували зображення від огляду UltraVISTA — одного із шести проектів обстеження неба у ближньому інфрачервоному діапазоні з використанням телескопа VISTA, щоб провести перепис слабких галактик, коли вік Всесвіту становив усього від 0.75 до 2.1 мільярда років.

Від грудня 2009 року, UltraVISTA охопив ділянку неба, котра майже у чотири рази перевищує розмір повного Місяця. Це найбільша ділянка неба, наразі досліджувана настільки глибоко в інфрачервоному діапазоні.

«Ми виявили 574 нові масивні галактики — то наразі найбільша вибірка таких прихованих галактик у ранньому Всесвіті», — пояснює науковець Каріна Капуті.

Отримання зображень космосу у ближньому інфрачервоному діапазоні дозволяє астрономам побачити об'єкти, котрі одночасно закриті пилом та надзвичайно далекі, оскільки вони виникли, коли Всесвіт був власне «немовлям».

Дослідники виявили вибухоподібне зростання чисельності цих галактик за дуже короткий проміжок часу. Велика частина масивних галактик, котрі ми бачимо навколо нас у ближній частині Всесвіту, була вже сформована всього через три мільярди років після Великого Вибуху.