Від сьогоднішнього дня в Україні зросла «мінімалка»
В Україні починається черговий етап підвищення прожиткового мінімуму й зарплати. З 1 жовтня по 1 грудня 2010 року мінімальна місячна заробітна плата в Україні встановлюється в розмірі 907 гривень, що на 19 гривень більше в порівнянні з попереднім періодом (888 гривень).
В Україні починається черговий етап підвищення прожиткового мінімуму й зарплати. З 1 жовтня по 1 грудня 2010 року мінімальна місячна заробітна плата в Україні встановлюється в розмірі 907 гривень, що на 19 гривень більше в порівнянні з попереднім періодом (888 гривень).
Згідно із Законом України N1646-VI від 20 жовтня 2009 «Про встановлення прожиткового мінімуму й мінімальної зарплати в 2010 році» і законом про держбюджет, загальний показник прожиткового мінімуму з 1 жовтня складе 861 гривню (було 843 грн.).
Прожитковий мінімум по основних соціальних і демографічних групах населення встановлюється на наступних рівнях:
- для працездатних осіб — 907 гривень (було 888)
- для дітей у віці до 6 років — 787 гривень (було 771 гривня)
- для дітей у віці від 6 до 18 років — 941 гривня (раніше 921 гривня)
- для осіб, що втратили працездатність — 723 гривні (було 709 гривень).
У той же час, як повідомлялося, у серпні середня заробітна плата понизилася в порівнянні з липнем на 3,7%, або на 87 гривень до 2280 гривень на місяць.
