Американський астроном знайшов новий спосіб пошуку інопланетних цивілізацій

Американський професор астрономії з Каліфорнійського університету в Берклі, надихнувшись місією телескопа NASA «Кеплер», вирішив почати пошук інопланетних цивілізацій.

Як пише ТСН з посиланням на журнал Naked Science, Джофф Марсі збирається ретельно просіяти дані «Кеплера» на предмет доказів, що розумні цивілізації поза Землею все ж існують.

«Технологічні цивілізації можуть сполучатися космічними зондами, що розташовані по всій галактиці, завдяки лазерним променям, хоч у видимому, хоч в інфрачервоному спектрах», — пояснює Марсі.

За його словами, лазерне світло може бути виявлене іншою цивілізацією, оскільки енергія зосереджена в одному промені, а світло володіє певним кольором і частотою. Сяйво лазера затьмарить світло зірки кольору лазера.

Озброївшись цим, Марсі буде спостерігати за 1000 позасонячних систем «Кеплера» у пошуках сонячних батарей, які проходять перед зірками і змушують їх на мить гаснути.

Як пояснює Марсі, «Кеплер» вже виявив близько 2000 нових світів навколо інших зірок, велика частина з яких менша нашої Землі в два рази, і більшість з них, ймовірно, має воду.

«Цей потік землеподібних планет дає нам, людям, першу можливість полювати на інші розумні види, які можуть там бути», — резюмує Марсі.