Вчені виявили, що віагра допомагає схуднути

Дослідники з Боннського університету провели ряд експериментів і з’ясували, що препарат для поліпшення еректильної функції віагра сприяє зниженню ваги.

Німецькі науковці виявили, зокрема, що таку дію надає силденафіл, який входить до складу препарату і перешкоджає розпаду спеціалізованого білка бурого жиру. Цей білок запобігає виробленню організмом білого жиру, який і стає головною причиною надмірної маси тіла у людини, передає «Корреспондент».

Щоб підтвердити свої висновки, науковці провели декілька експериментів на лабораторних мишах, схильних до ожиріння. Гризуни щодня отримували висококалорійну їжу, в яку додавали віагру. Доза препарату відповідала тій, що зазвичай прописують чоловікам, які страждають еректильною дисфункцією.

Через тиждень дослідники виявили, що миші, незважаючи на висококалорійну їжу, а також схильність до ожиріння, не тільки не набрали зайву вагу, але навіть схудли. Вивчення піддослідних гризунів допомогло вченим встановити, що наявність силденафілу в організмі тварин призвела до заміни білого жиру в мишей бурим.

Втім, науковці не радять поки використовувати препарат як засіб для схуднення, оскільки взаємозв'язок прийому препарату і зниження ваги для людей поки не доведена.