Російські астрономи знайшли планету в поясі астероїдів між Марсом і Юпітером

Російські астрономи, які працюють з мережею автоматичних телескопів МАЙСТЕР, відкрили нову малу планету в головному поясі астероїдів, розташованому між орбітами Марса і Юпітера.

Російські астрономи, які працюють з мережею автоматичних телескопів МАЙСТЕР, відкрили нову малу планету в головному поясі астероїдів, розташованому між орбітами Марса і Юпітера — її розмір становить від 1,5 до 2 кілометрів, передає УНН.

«Це відбулося 12 листопада. Йому (астероїду) присвоєно позначення 2012 VG82, він внесений у світову базу даних. Це небесне тіло, що знаходиться в Головному поясі астероїдів між Марсом і Юпітером», — повідомив у своєму блозі директор астрономічної обсерваторії Іркутського держуніверситету Сергій Язєв.

Він пояснив, що нове небесне тіло було виявлене в базі спостережень, проведених одним з телескопів мережі МАЙСТЕР, встановленим на астрофізичному полігоні Іркутського держуніверситету в Тункінській долині Бурятії.

Співробітник Державного астрономічного інституту імені Штернберга МГУ (ГАІШ) Денис Денисенко, слова якого наводить Язєв, пояснив, що астероїд вдалося помітити тільки тому, що зараз цей об'єкт знаходиться в протистоянні з Землею — на найменшій відстані до нашої планети. Ця мінімальна відстань насправді дуже велика і складає трохи більше 110 мільйонів кілометрів.

Астероїд 2012 VG82 відрізняється досить витягнутою орбітою: її перигелій (найближча до Сонця точка орбіти) знаходиться в 1,706 астрономічної одиниці (255 мільйонів кілометрів) від Сонця, а афелій (найбільш віддалена точка орбіти) — в 2,57 астрономічної одиниці (384 мільйони кілометрів). Його орбіта ніде не перетинає орбіту Землі, тому зіткнення з нашою планетою виключено.

Абсолютна зоряна величина астероїда (H) становить 17,7, це означає, що його розмір може складати від 1,5 до 2 кілометрів.