Археологи знайшли останки Джоконди

Італійські археологи виявили останки, ймовірно, саме тієї жінки, з якої Леонардо да Вінчі намалював відому картину під назвою «Мона Ліза».

Італійські археологи виявили останки, ймовірно, саме тієї жінки, з якої Леонардо да Вінчі намалював відому картину під назвою «Мона Ліза», передає ТСН.

За однією з версій, обличчя «Мони Лізи» було змальоване з дружини торговця шовком з Флоренції Лізи Джерардіні. Знаменитий художник був запрошений для написання портрета Лізи, коли вона була вагітна. Після смерті чоловіка, Ліза стала черницею в монастирі Святої Урсули у Флоренції. А померши у віці 63 років, в липні 1542 вона була похована у склепі, на місці якого археологи і ведуть зараз розкопки.

У гробниці, що знаходиться під підлогою нині покинутого монастиря на глибині близько півтора метри, були виявлені кілька кісток черепа, ребер і хребців, що належать жінці. Дослідники вважають, що це останки саме Лізи Джерардіні.

Однозначно підтвердити, що знайдені саме останки моделі да Вінчі, можна буде після аналізу ДНК кісток, знайдених у гробниці, і їхній порівняльний аналіз з останками двох дітей Лізи — Бартоломео і П’єро, які були виявлені в церкві Santissima Annunziata у Флоренції.

Якщо фахівці отримають позитивний результат, то буде проведена процедура відновлення справжнього обличчя Лізи. І тоді можна буде дізнатися, наскільки зовнішність цієї жінки відповідає портрету знаменитої Джоконди Леонардо да Вінчі.