Американський фізик знайшов невловимі портали в магнітному полі Землі

шАмериканський вчений у галузі фізики плазми Джек Скаддеа розповів про таємні портали, що відкриваються в магнітному полі.

Американський вчений у галузі фізики плазми Джек Скаддеа розповів про таємні портали, що відкриваються в магнітному полі. Згідно з його доповіддю, опублікованою на сайті Phys.org, існують певні "точки X" у магнітосфері Землі. У цих місцях магнітні поля нашої планети і Сонця стикаються, створюючи між ними безперервний шлях довжиною 93 мільйони миль.

Як стверджують фізики, ці "точки Х" невловимі, мають невеликі розміри, тимчасові, а також формуються і зникають непередбачуваним чином. "Замість того щоб відхилятися в сторони, утворення в магнітному полі дозволяють сонячним частинкам добиратися до верхньої поверхні атмосфери Землі. Ці заряджені частинки можуть бути відповідальними за геомагнітні бурі і полярне сяйво", - розповів Джек Скаддер.

За його словами, ще кілька років тому існування "точок Х" не було доведено. "Десять років тому я був цілком упевнений, що їх не існує, але тепер докази незаперечні", - розповідає доктор Девід Сібер із Годдарского центру космічних польотів, передає ТСН.

З тих пір головною проблемою став пошук цих порталів, тому що ніяких відомостей про їх зовнішні дані немає. Проте зараз доктор Скаддер упевнений, що знайшов спосіб для швидкого виявлення "точок Х". Зробив він це на основі досліджень, проведених десять років тому космічним кораблем Polar, запущеним NASA в 1996 році. "Використовуючи дані Polar, ми знайшли п'ять простих комбінацій магнітного поля і заряджених частинок навколо нього, що  повідомляють нам місцезнаходження цих "точок Х", - розповів доктор Джек Скаддер.

За словами науковця, цей новий підхід до пошуку порталів скорочує час, необхідний для майбутніх досліджень.