Вчені встановили, як у мозку людини створюються довгострокові спогади

Під час здійснення експериментів науковці зчитували сигнали нейронів за допомогою унікального обладнання.

У ході здійснення лабораторних експериментів вчені зафіксували, як в зонах головного мозку створюються довгострокові спогади.

Слід зауважити, що ініціаторами дослідів виявилися співробітники з клінічного центру, розташованого в Сполучених штатах Америки. За словами лікарів, нейрони, розташовані в ділянках мозку, кодують асоціацію між поняттями. Дослідники заявили, що результати проведених спостережень опубліковані в журналі під назвою Nature Communications. В ході реалізації проектів медики використовували асоціативні ряди, що з'являються у користувачів інтернету при пошуку інформації.

Всім учасникам досліджень були продемонстровані 100 зображень. Під час здійснення експериментів вчені зчитували сигнали нейронів за допомогою унікального обладнання. Завдяки таким діям лікарям вдалося зафіксувати, як нейрони людини реагують на картинку.

Виявилося, що нервові клітини «відгукуються» на певну кількість понять, пов'язаних між собою. Кодування асоціацій допомагає людям запам'ятовувати інформацію, створюючи довгострокові спогади.