У Туреччині розкопали готель часів Арістотеля

Археологи під час розкопок, що проходили в районі турецького міста Ассос, виявили будівлю, яка, як вони вважають, могла раніше бути стародавнім готелем.

Ще в XIX ст.  в районі розкопок були знайдені руїни стародавнього міста. І з того моменту розкопки там йдуть майже безперервно. Як розповів керівник розкопок, професор археології Нуреттін Арслан, на території Туреччини це перша подібна будова. Вони порівняли цей готель з описами готелю, що збереглися з часів Стародавньої Візантії, і виявили ряд подібностей, повідомляє Informing.

Під час розкопок археологи натрапили на кухню і пекарню готельного комплексу. Також вони розкопали цистерни для зберігання води. В одному з приміщень, яке, найімовірніше, було їдальнею, виявлено кілька мармурових столів.

На думку вчених, можливо, саме в цьому готелі проживав з 347 по 345 рік до н.е. давньогрецький філософ Арістотель, коли приїхав в Ассос.

Учені планують підготувати звернення до ЮНЕСКО, щоб включити виявлені ними пам'ятники історії в список всесвітньої спадщини.