Біля найближчої до нас зірки знайшли землеподібну планету

Відстань до зірки Проксіма Центавра складає 40,11 трлн кілометрів.

Минулого тижня німецький тижневик Der Spiegel опублікував чутки про те, що астрономи Європейської Південної Обсерваторії відкрили землеподібну планету біля Проксіми Центавра, повідомляє видання «Занептунье».

Як відомо, ця зоряна система є найближчою до Сонячної Системі — відстань до неї становить 4.24 світлових років. У повідомленні зазначається про те, що унікальне відкриття буде опубліковано в кінці серпня. Офіційний представник обсерваторії ESO не став ні підтверджувати, ні спростовувати цю інформацію.

Якщо наведена інформація відповідає дійсності, то залишається мало сумнівів, що мова йде про повний успіх проекту Pale Red Dot (пошук планет біля зірки Проксіма Центавра

Загалом можна сказати, що це відкриття стане історичним. Без сумніву, в майбутньому відкриють мільйони і мільярди планет біля інших зірок, але в той же час відкриття «близнюка Землі» біля найближчої зірки можна зробити всього лише один раз. Крім того, очевидно, в разі існування такої планети, майже зі 100% імовірністю перший земний зореліт відправиться саме до неї.