Високорозвинені цивілізації існують

Вчені з Вірменії та Британії створили карту можливого проживання високорозвинених цивілізацій до Великого вибуху.

Академік Міжнародної академії інформатизації Володимир Тюрін-Авінський вважає, що їх теорія розширить горизонти пізнання світу.

Вчені створили карту можливого проживання інших цивілізацій, що існували у Всесвіті до Великого вибуху. Відкриття належить математичним фізикам Ваагну Гурзадяну з Національної наукової лабораторії імені Артема Аліханьяна в Єревані і Роджеру Пенроузу з Оксфордського університету.

У своїй роботі вчені розглядають карту реліктового випромінювання, дані по якому представляються в контексті розробленої ними конформної циклічної космології. Відповідно до припущень математичних фізиків, наш Всесвіт розвивається циклічно, і Великий вибух є лише моментом його  "перезавантаження". При цьому раніше Всесвіт, імовірно, був заселений високорозвиненими цивілізаціями, сліди існування яких можна виявити сьогодні. На думку вчених, зниклі цивілізації були здатні передавати інформацію за допомогою зіткнень "чорних дірок".

При цьому один з авторів відкриття Ваагн Гурзадян вважає своє відкриття більше математичним, ніж фантастичним. Про це він розповів в інтерв'ю радіо Sputnik.

Кандидат геолого-мінерологічних наук, академік Міжнародної академії інформатизації Володимир Тюрін-Авінський знаходить теорію Гурзадяна і Пенроуза вельми цікавою.

"Це досить цікаве відкриття. І воно, загалом, збігається з моїми уявленнями про світобудову. При цьому, мені здається, що горезвісний Великий вибух - це не що інше, як можливе вприскування, ін'єкція якоїсь речовини, енергії з інших вимірювань в наш простенький тривимірний вимір ", - сказав Володимир Тюрін-Авінський в ефірі радіо Sputnik.

За його словами, є чимало підтверджень, що високорозвинені цивілізації дійсно існують.

"Є маса аргументів, що високорозвинені цивілізації існують, але делікатно себе поводять  і не втручаються в нашу життєву програму. І теорія, висловлена ​​цими фізиками, може дати певний імпульс у розширеня горизонтів пізнання сучасної науки. Адже сучасна наука трохи звузила діапазон розуміння світу", - сказав Володимир Тюрін-Авінський.

При цьому, впевнений він, не варто зупинятися на досягнутому.

"У міру нашого інтелекту, наукового рівня нам потрібно глибше проникати в світорозуміння речей. А доказові аргументи прийдуть після величезної роботи ", - переконаний академік, повідомляють «Новости планеты».