Астрономи: Схожих на Землю планет просто не існує

Вчені з'ясували, що дві планети, на яких, як вважалося раніше, може бути життя, просто не існують. Такого висновку дослідники дійшли після проведення спектрального аналізу зірки, навколо якої, як передбачалося, повинні були обертатися планети.

У доповіді, опублікованій в останньому номері журналу Science, повідомляється, що хоча докази існування екзопланет, придатних для життя, реальні, їх походження було неправильно витлумачено, передає ТСН.

Як описують в своїй доповіді вчені, вони просто зробили неправильні висновки через спалахи на Сонці. Пара планет, Gliese d і g, що нібито знаходяться на відстані 22 світлових років від Землі, вже давно викликали багато суперечок. Деякі вчені вважали, що вони розташовані в поясі Златовласки або «зоні» (відстань від зірки, де планети можуть мати рідку воду на поверхні).

За словами фахівців NASA, в цій зоні можуть знаходитися мільярди таких планет. Вчені стверджували, що виявили червоний карлик, який згодом назвали Gliese 581 g, за допомогою методу Доплера. З його допомогою можна виявити планети з масою не менше кількох мас Землі, розташованих в безпосередній близькості від зірки.

Однак зараз астрономи з Університету штату Пенсільванія заявляють, що Gliese 581 g і d не є планетами. Вони впевнені, що сигнал йшов не від планет, а від самої зірки.

«Те, що раніше вважалося планетарним сигналом, насправді, було викликано зоряною активністю», — сказали вчені.

Іншими словами, магнітні поля або спалахи на Сонці могли сплутати з сигналом планет, пояснили дослідники.